Wachten op Buenos Aires

20 oktober 2016 - Buenos Aires, Argentinië

Hoi allemaal!

Alvast even een klein berichtje vanaf de Aeroporto de Buenos Aires! We zitten hier nu te wachten op onze overstap, helaas iets langer dan verwacht en helaas buiten het vliegtuig (oh, dus daarom duurt die vlucht 18 uur!). Gelukkig hebben we ons tot nu toe  prima vermaakt, en is de reis voorbij gevlogen (haha). En nu hebben we even tijd en WiFi voor een kort verhaaltje! Gisteravond in het vliegtuig besloten we om er een borrelavond van te maken zoals we normaal gesproken ook vaak doen, alleen dan voor de verandering niet in Nijmegen maar op 10.000 meter hoogte. Het niveau van ons gesprek steeg natuurlijk niet met ons mee, dus onze medepassagiers waren wat minder blij met die drie kwebbelende geiten van rij 39. Gelukkig vond onze stewardess ons wel heel leuk, en ging ze Irene nog over proberen te halen om nóg een borreltje te nemen!

Daarna zijn we lekker in slaap gevallen, zelfs zo lekker dat we het ontbijt hadden gemist. Maar onze favo stewardess kwam ons toen we wakker waren alsnog ontbijt brengen, dus toen waren we helemaal blij! Dat in tegenstelling tot onze opgefokte Franse overbuurvrouw, die helemaal verontwaardigd ging doen toen ze hoorde dat ze het vliegtuig uit moest in Buenos Aires (in rap Frans: 'MAAR IK HEB TOCH EEN RECHTSTREEKSE VLUCHT GEBOEKT? WAAROM MOET IK ER DAN UIT?!'). Ze is momenteel nog steeds niet afgekoeld, en loopt hier zuchtend en steunend rond door de vertrekhal.

Kortom: genoeg vermaak hier! Zo nog even twee uurtjes vliegen en dan zijn we in Santiago, om op zoek te gaan naar ons hostel, met naar verluid een zwembad... We verwachten niet meer dan een pierenbadje, maar we gaan het zien!

1. Anne:
    21 oktober 2016
    Hey Annabel,

Klinkt goed & gezellig! Veel plezier in Santiago!!
    En uh, passen jullie een klein beetje op daar (sorry, bezorgd oud tantetje ben ik ook )...
    X Anne
  2. Annabel Broekhuis:
    21 oktober 2016
    Dankjewel Anne! En dat komt helemaal goed!